perjantai 19. tammikuuta 2018

YouTubesta löytynyt malli

Olen yrittänyt lopettaa tätä korujen tekemistä, 
mutta olen jäänyt näihin kiinni.
Kun löydän uuden mallin, on ihan pakko kokeilla sitä
 ja jos osaan tehdä sen, on sitä tehtävä. 
Kun teen yhtä korua ajattelen jo toista ja värejä siihen. 
Hyödyllisempääkin käsityötä olen yrittänyt tilalle, 
mutta ei se onnistu, se ei vain kiinnosta yhtä sukkaa enempää. 
Koruja ei tarvitse tehdä kuin yksi ja pääsee tekemään 
toisenlaista tai toisilla väreillä ja se sopii minulle.
Minun kärsivällisyyteni ei yksinkertaisesti riitä 
kahden samanlaisen tekemiseen. 
Tämä eläkeläisen elämä on siitä mukavaa, 
kun saa tehdä sitä mitä haluaa, 
minua kun ei ole siunattu isovanhemmuudellakaan.  













Tästä osoitteesta löytyy ohje tähän koruun.
https://www.youtube.com/watch?v=tKNCgq5XWHs

9 kommenttia:

  1. Eipä ihme, että korujen tekeminen koukuttaa. Nämä tekemäsi korut ovat taas todella kauniita ja näyttäviä. Mukavaa viikonloppua ja tammikuun jatkoa sinulle harrastuksesi parissa,;

    VastaaPoista
  2. No huh, on todella kauniita, herkullisia värejä ♥

    VastaaPoista
  3. Mun blogista löytyisi sulle pieni, keväinen puutarhahaaste, käyppä katsomassa 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mutta minä olen niin huono näihin haasteisiin.

      Poista
  4. Ihania koruja ja sitä pitää tehdä mistä tykkää ja osaa. Kerkiätkö käyttää kaikkia korujasi. Oletko koskaan ajatellut laittaa jotain kankaalle. Saisi uudistettua vaatevaraston kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos1 Enhän minä näitä ehdi pitää, jonkun korun olen ottanut itselleni. Myyn näitä ihan mielelläni jos ostaja löytyy. Olen ollut erilaisissa myyjäisissä myymässä, myös lahjaksi olen antanut.

      Poista