torstai 28. helmikuuta 2013

Kaunis blogi tunnustus

Sain Värjärin pata blogista tämän kauniin tunnustuksen, 
Kiitos Paljon !
Tunnustuksen säännöt ovat: Minun pitää kertoa itsestäni kahdeksan paljastavaa asiaa ja jakaa tunnustus eteenpäin kahdeksalle blogin pitäjälle. Heidän tulee kopioida kuvasymboli.

Olen tämän tunnustuksen saanut jo aikaisemminkin ja jakanut sen kahdeksalle blogille, joten sen asian nyt ohitan, mutta jokainen halukas saa ottaa tämän ja viedä tätä eteenpäin.
Kahdesan paljastusta voin kuitenkin tehdä, sitten niitä tulee 16.

1. Olen käyttänyt silmälaseja lapsesta saakka.
2. Olen menossa kädentaitomessuille, ihan vain katselemaan, tai ehkä ostan joitakin helmiä.
3.  Olen 67-vuotias, mutta jostain syystä en tunne itseä vanhaksi. 
4. Kuljen paljon yleisillä kulkuneuvoilla, mutta en tunne kuuluvani koskaan vanhusten paikalle. 
5. Olen asunut 34 vuotta samassa asunnossa ja 39 vuotta samalla asuinalueella.
6. Olen ollut naimisissa 43 vuotta.
7. Tulin Helsinkiin ensimmäisen kerran vuonna 1968 ja jäin siltä reissulta asumaan.
8. En voisi kuvitellä asuvani muualla kuin nykyisellä asuin alueella. 

 

7 kommenttia:

  1. Sinulla on paljon pysyviä asioita elämässäsi! Minä olen muuttanut kahdeksan kertaa parinkymmenen vuoden aikana. Yleensä mieheni työn vuoksi. Hyvää viikonloppua, Seija ja onnea tunnustuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos My life ! Helsingissä on hyviä asuinalueita varmaan montakin, mutta meille sattui niin hyvä, ettei ole tullut mieleen lähteä muualle.
      Hyvää viikonloppua Sinulle myös !

      Poista
  2. Onnittelut tunnustuksesta. Oli kiva lukea tunnustuksiasi.
    Hyvää viikonloppua Seija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kruunu Vuokko, hyvää viikonloppua Sinulle myös !

      Poista
  3. Ollaanpa melkein yhtä "nuoria" ;)
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin hyvä ikä :D
      Hyvää viikonloppua Sinulle myös !

      Poista
  4. Kiitos Seija tunnustuksista, niitä oli mukava lukea:))

    VastaaPoista